Actualitate

Atelierele Digitale de la Google: cum să vinzi online!

“Atelierul digital” de la Google, în parteneriat cu Fundația “Leaders”, s-a desfășurat la Târgoviște pe 24 februarie.

”Atelierul Digital – Profită de ceea ce îți oferă internetul” este motto-ul sub care s-a desfășurat cursul de marketing digital de vineri, 24 februarie, curs elaborat și susținut de Google, în parteneriat cu Fundația ”Leaders”. Acest curs se adresează tuturor elevilor, studenților și tinerilor antreprenori: ”Ne adresăm celor care fac primii pași în online, care vor să își dezvolte aptitudinile digitale sau să își înceapă cariera cu o bază solidă de cunoștințe, validată de o certificare Google și recunoscută de IAB Europe [Interactive Advertising Bureau – n. red.]”, conform organizatorilor.

Participanții la curs au putut deprinde modul în care un site este construit, indiferent dacă este un site de prezentare sau un site al unei firme cu specific de vânzări.

Cursurile oferite prin ”Atelierele Digitale” se împart în trei categorii: cursuri introductive, în care participanții se familiarizează cu noțiunile de bază ale marketing-ului digital, cursuri tehnice, în care sunt deprinse detaliile tehnice din spatele promovării online și studiu de caz, curs la care este analizat modul în care o companie s-a integrat și dezvoltat online. Pe 24 februarie, în centrul unui studiu de caz, s-a aflat compania 3Pitici, specializată pe vânzarea de articole pentru copii.

În cadrul acestei sesiuni de lucru, au fost explicate noțiuni precum SEO (Search Optimisation Engine) și SEM (Search Engine Marketing). De asemenea, au fost detaliate procedeele prin care Google operează AdWords și care este importanța acestui instrument de marketing.

De asemenea, participanții la curs au deprins modul în care se planifică o campanie de publicitate online. ”Există anumiți pași pe care trebuie să îi urmezi pentru a promova o afacere online la scară largă – acești pași implică un program de marketing digital bine gândit”, afirmă Mădălina Stănescu, founder 3Pitici și trainer Google.

Cursul a fost foarte apreciat de către participanți datorită aplicabilității practice.

Alin, elev: ”Mi-a plăcut acest curs pentru că am învățat lucruri noi despre un domeniu pe care nu îl cunoșteam decât foarte puțin: marketing-ul digital.”

Alex, elev: ”Cursul a fost de departe interesant pentru că te învață, pas cu pas, cum trebuie să procedezi pentru a-ți lansa o companie online și pentru a o promova”. 

”Atelierul Digital” de la Google a ajuns, până acum, în 33 orașe, având, în total, peste 11.000 participanți.

 

 

Previous ArticleNext Article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *